-
10:15
Procedurella och konceptuella kunskaper: Konflikt mellan krav och önskemål i studenters arbete med matematikuppgifter
-
Kerstin Pettersson
(Stockholm University)
-
10:35
Betygskriterier vid Stockholms universitet efter Bologna
-
Alan Davidson
(Stockholm University)
Jessica Slove Davidson
(Stockholm University)
Veronica Flodin
(Stockholm University)
-
10:55
Hur kan studenter lära sig att tänka som ämnesexperter?
-
Tony Burden
(MND)
-
11:15
Erfarenheter från grundlärarutbildning år 4-6 med profil teckenspråkig tvåspråkig undervisning
-
Camilla Lindahl
(MND, Stockholms unviversitet)
-
11:35
Ett tvärvetenskapligt pussel: Jigsaw-metoden inom Sjukhusfysikerprogrammet
-
Emely Kjellsson Lindblom
(Fysikum)
-
11:55
Rektors medel för kvalitetsutveckling av utbildning – Hur kan resultat och erfarenheter tillgängliggöras och spridas till andra?
-
Anna-Karin Björling
(Stockholms universitet)